24 Kasım 2016 Perşembe günü, saat 18.00’de yeni bir “Dil-Ekin Söyleşisi”nde buluşacağız.
Nazım Mutlu'nun konuk olarak aramızda bulunacağı bu Öğretmenler Gününde "Tüketilen Öğretmenlik" üzerine konuşacağız.
Katılımınızı bekliyor, birlikte olmaktan kıvanç duyacağımızı bilmenizi istiyoruz.